Wat onze klanten zeggen

Wij vinden klanttevredenheid bijzonder belangrijk. De klant staat bij ons altijd voorop.

We horen graag van onze tevreden klanten. Dus laat vooral een bericht achter via ons gastenboek hieronder!

Ook in de gevallen dat u niet helemaal- of helemaal niet tevreden bent, horen we graag van u. Dit geeft ons de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Problemen lossen we waar mogelijk natuurlijk snel op.

 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 2a00:f10:13f:0:1c00:b1ff:fe00:17b op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
49 berichten.
rishma uit almere heeft geschreven op 1 september 2020 om 22:11:
vakkundig advies en heeft onze vaatwasser weer aan de praat gekregen!
Rishma uit Almere heeft geschreven op 20 augustus 2020 om 14:16:
onze vaatwasser was stuk gegaan. Mo zag meteen het probleem en heeft het opgelost. Daarna nog andere tips gegeven. Netjes en bekwaam!
Louise uit AMSTERDAM heeft geschreven op 28 juli 2020 om 14:09:
vandaag 28 juli een afspraak om mijn magnetron te repareren Moet zeggen dat ik even schrok toen de bel ging (had ze later verwacht). 2 mannen kwamen mijn huis binnen. Ze moesten hun handen van mij reinigen (heb handgel bij de entre staan) en dat deden ze. In ieder geval, ze gingen gelijk aan de slag. Mijn inbouwmagnetron was binnen een half uur gerepareerd. (Onderdeel vervangen) Ze hebben het getest en hij doet het prima!! Ik ben super blij Kosten €152 voor het onderdeel en €85 voorondezoek Vakmannen, aardig, eerlijke mensen. Echt een aanrader!!! Gaan jullie zo door!@ Groetjes Louise
Fam Doorn uit Nijkerk heeft geschreven op 18 juli 2020 om 08:23:
We zijn zeer vakkundig en vriendelijk geholpen bij de reparatie en vervolgens de vervanging van onze wasmachine. Hebben goed advies gekregen en vervolgens heeft Mo zijn best gedaan om op vrijdagavond alsnog de wasmachine te leveren, zodat we voor het weekend weer kunnen wassen. Perfecte service!
Hennie Willemse uit Vleuten heeft geschreven op 10 juli 2020 om 14:11:
Topbedrijf! Onze ITHO afzuigkap had het begeven. Reparatiedienst MPM gebeld. De volgende dag was Mo al present om het euvel te verhelpen . Na wat speurwerk kwam hij erachter dat de printplaat wat slijtage vertoonde. Met wat soldeerwerk functioneert de kap weer naar behoren. Complimenten voor de vlotte reactie, de nette manier van werken en de alleszins redelijke prijs. Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen.
Vink uit Hooglanderveen heeft geschreven op 5 juni 2020 om 17:06:
Snel en goed geholpen, de gaspit is weer gemaakt! Netjes de afgesproken prijs betaald!
Marianne uit Harderwijk heeft geschreven op 19 mei 2020 om 14:47:
In september 2017 begaf mijn oude, maar dierbare wasmachine het. MPM gebeld voor reparatie. Mo gaf heldere informatie: reparatie was mogelijk, maar mijn oude wasmachine zou misschien niet lang meer meegaan. Ik kon goed mijn uitgebreide eisen aan een nieuwe wasmachine met hem bespreken. Hij gaf mij bedenktijd en een tijdelijke machine. Uiteindelijk op basis van onderzoek Consumentenbond nieuwe uitgezocht. Mo kon hem leveren en installeren voor een prima prijs! Ik ben er heel tevreden mee en ook met deze prima service!
Marcel en Liesbeth uit Almere heeft geschreven op 25 april 2020 om 13:24:
Mo heeft ons fantastisch geholpen. Hij kwam om onze Boretti oven te maken maar kon ons ook spontaan helpen met het vervangen van een onderdeel bij onze Samsung wasmachine. Echt een aanrader. Vakkundig, snel, vriendelijk en vooral erg bekwaam
Kees de Jong uit Herwijnen heeft geschreven op 2 maart 2020 om 13:32:
21-02-20, n.a.v. een lekkende wasmachine MPM gebeld. Nog diezelfde avond wilde Mo komen en repareren. Helaas was ik dan niet aanwezig. Afspraak gemaakt voor de andere dag. Bij nader inzien bleek ik zelf de verkeerde manchet besteld te hebben. Dit kwam aan het licht toen de wasmachine uit elkaar lag. Wat te doen, Mo stelde voor het juiste manchet te bestellen en zodra deze binnen was die er alsnog in te zetten. Vrijdag kwam Mo opnieuw en heeft de nieuwe manchet er zeer professioneel ingezet. TOP service, waarvoor hartelijk dank en een aanrader om daar gebruik van te maken. Kees de Jong.
Edwin en Carla uit Amersfoort -Vathorst heeft geschreven op 30 januari 2020 om 21:01:
Ineens was er een harde knal te horen. Ons vermoeden bleek juist; een deurveer van de vaatwasser was gesprongen. Mo heeft geen nieuwe AEG-onderdelen gebruikt en heeft de kapotte veer opnieuw degelijk gemaakt met een mechanische trick. Bijzonder werk. Mo is zeer kundig en werkt rustig en wil klanten niet laten zitten met ongemak aan hun witgoed. MPM is heel erg aan te raden! EdCar Amersfoort - Vathorst
Coen uit Nijkerk heeft geschreven op 2 januari 2020 om 10:11:
Zeer tevreden! Na eerst onze wasmachine weer aan de gang te hebben gekregen (iets wat de 'gerenommeerde' vakman uit Nijkerk niet voor elkaar kreeg) heeft Mo ons bijzonder vlot geholpen bij problemen met de vaatwasser. Deze bleek niet rendabel te repareren. Direct een nieuw exemplaar voor ons geplaatst! Supersnel en alles zeer vakkundig. COMPLIMENTEN!
Ans Renshoff uit Nijkerk heeft geschreven op 5 december 2019 om 22:40:
Wát een vakman met een enorme vakkundigheid. Mo, bedankt voor die geweldige en super snelle vervanging van onze inductie kookplaat. Kan het niet overdag, dan komt Mo ook ná 17:00u. MPM, een heel betrouwbaar en eerlijk bedrijf, waar men moet zijn voor een perfécte reparatie en service. GEWÉLDIG!!!
Yvette uit Almere heeft geschreven op 23 november 2019 om 17:10:
Wij waren ontzettend tevreden over mpm reparatiedienst. Erg vriendeijke man die zeer snel ter plekke was en keurig vakwerk heeft afgeleverd. Wij zullen zeker weten vaker gebruik maken van hun diensten. Kortom, een aanrader!!! Ruud en Yvette uit Almere
Rasker uit Amersfoort heeft geschreven op 5 september 2019 om 11:06:
Nadat een monteur van een ander witgoedinstallatiebedrijf al had geconstateerd dat onze vaatwasser niet meer gerepareerd kon worden zonder een nieuwe motor, heb ik MPM gebeld. Deze heeft nog dezelfde dag de machine weer probleemloos aan het draaien gekregen. Aanrader!!
Naomi uit Nijkerk heeft geschreven op 21 augustus 2019 om 08:06:
Deze meneer kan alles en is zo aardig! Hij heeft een hele goeie wasmachine bij mij geleverd die heel goed werkt! En gisteren een bed in elkaar gezet tot diep in de avond bezig geweest hij bleef aardig en maakte zijn werk perfect af zoals beloofd! Dit bedrijf is geweldig en is zeker een aanrader! Hij is beleefd kan alles en doet wat die beloofd!
Anita uit Putten heeft geschreven op 15 juli 2019 om 13:33:
Onze vaatwasser werkt niet meer.... Smorgens bericht gestuurd... gelijk contact gehad..... en...... snel gerepareerd. Ook nette uitleg... AANRADER!!!! Bedankt voor de smells goede top service.
Stef uit Velp heeft geschreven op 24 mei 2019 om 14:34:
Mo heeft in een paar uurtjes onze vaatwasser ingebouwd. In een dag was de afspraak geregeld. Alles keurig afgewerkt. Top service!
Christa uit Nijkerk heeft geschreven op 30 april 2019 om 20:51:
Een defecte wasmachine op zaterdagmiddag, MPM wilde al op zaterdagavond langs komen voor reparatie, alleen waren wij er toen zelf niet. Vervolgens op maandag geholpen. Wasmachine draait weer prima na vervanging van een onderdeel. Volgende keer bel ik MPM weer!!
Janneke van Haare uit Nijmegen heeft geschreven op 9 december 2018 om 13:06:
Mo had in een handomdraai onze vaatwasser gemaakt, de dag erna heeft hij nog gebeld of alles naar tevredenheid was. Super service!
Anton Klerkx uit Almere heeft geschreven op 9 december 2018 om 11:48:
Uitstekende service, klus (installeren nieuwe inductie kookplaat) was snel gedaan, vakman gaf goede uitleg, kan hem aan iedereen aanbevelen.

Uit ons vorige gastenboek

"MPM kon snel komen om mijn vaatwasser te repareren. Zeer bekwame en prettige vakman en de klus is tegen een zeer schappelijke prijs uitgevoerd. Een aanrader."
Anoniem, via Werkspot.nl
Amsterdam, 18 augustus 2017
"Topservice en goed advies. Vaatwasser was kapot en niet meer te redden. Snel een nieuwe geleverd en vakkundig geinstalleerd. Mijn adres voor de volgende keer"
Johan Kokelaar
Weesp. 20 juni 2017
"Top service! Vaatwasser was stuk. Snel en vakkundig gerepareerd. Goede prijs. Echte value for money!"
Luc
23 mei 2017
Top service! Televisie was stuk maar binnen een weekend was het weer gemaakt voor een lage prijs. Bedankt!"
Matthieu
Nijkerk, 27 maart 2017
"Supergoede service voor een heel goede prijs. Vanavond heeft hij mijn wasmachine gemaakt. 24/7 uur service."
E.E. Keff
Nijkerk, 30 januari 2017
"Klantvriendelijk en super snel geholpen Alles top geregeld"
Mia
Barneveld, 27 januari 2017